نمایندگی لامپ فیلیپس

در
دسته بندی ها: اخبار و مقالات

نمایندگی لامپ فیلیپس ، موضوع بحث ما است. کیفیت بالا و داشتن استانداردهای لازم در تجهیزات و لوازم جانبی خودرو بسیار مهم و اساسی است. کیفیت قطعات و لوازم خودرو که نیاز به تعویض پیدا می‌کنند نیز باید در حد همان لوازم اصلی و ابتدایی بوده تا عملکرد و کارایی خودرو در طول سالیان استفاده، تغییر پیدا نکند. لامپ خودرویی یکی از قطعات خودروها است که در ظاهر ممکن است کم اهمیت جلوه کند اما اثری مستقیم بر روی ایمنی و سلامتی راننده و سرنشینان دارد. 

فیلیپس یکی از بهترین و پیشروترین تولیدکنندگان لامپ‌های خودرو در جهان است که انواع لامپ را در مدل‌ها و با بالاترین کیفیت تولید‌ می‌کند. بهترین برندهای خودرو در سطح جهان نیز از لامپ‌های این شرکت بر روی خودروهای خود استفاده می‌کنند. در کشور ما نیز نمایندگی لامپ فیلیپس ارائه‌کننده انواع لامپ‌های خودرو این برند با بالاترین کیفیت جهانی است که بنا به تحقیقات، بهترین عملکرد و استاندارد را در سطح جهانی دارا است.

درباره برند فیلیپس

فیلیپس یک برند چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در هلند واقع شده است. این شرکت باسابقه و پیشرو در سال ۱۸۹۱ و توسط جرارد فیلیپس و در شهر آیندهوون هلند افتتاح شد. این شرکت در بیش از 100 کشور جهان نمایندگی دارد و یکی از بهترین تولیدکنندگان لامپ‌های خودرو در سطح اول بین المللی قرار دارد.  این شرکت در سال 2012 به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده تجهیزات روشنایی برقی معرفی شد.

محصولات نمایندگی لامپ فیلیپس

شرکت لامپ خودرویی فیلیپس مجموعه‌ای از بهترین لامپ‌های خودرو را به بازار عرضه کرده است. از پرکاربردترین محصولات این شرکت لامپ LED فیلیپس است که اندازه کوچک، کیفیت نور بالا و تحمل ضربات بسیار بالایی دارد. از دیگر محصولات پرکاربرد این برند لامپ زنون فیلیپس است که نوری قوی و متناسب با توان و نیاز خودرو تولید می‌کند. در ساخت این لامپ‌ها از محفظه زنون و دو الکترود استفاده می‌شود که می‌تواند روشنایی بسیار قوی تولید نماید.